Ut och hem



Idag var jag i stan för att leta efter en klänning, det gick väldigt dåligt. Det fanns bara riktigt girlgirl klänningar och jag fick inte Wow känslan. Så jag ska kanske åka till gbg för att hitta en klänning till min avslutningsmiddag samt skolavslutning. Skorna har jag men nu fattas det två underbara klänningar.
Sen när jag var på min väg hem så började det stor regna så jag fick skynda mig hem, då säger min bror att han vill handla pizza. Jag klädde på mig och vi gick 4-5 steg ut och sedan vände hem, vi blev jätte blöta och min hund tryckte sig under paraplyet men det funkade inte. När vi kom hem så fick jag torka henne och lite senare gjorde jag och min bror ett nytt försök.
Efter det så märkte jag att mitt internett var nere:(  När det händer så börjar man göra lite konstiga saker som att städa sitt rum och rensa alla gaderober. Det kanske var ett tecken för när jag var klar så började mitt internett funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0