LADY GAGA<3

Igår såg jag och min underbara syster Jasmine, Lady Gaga, mycket skratt och tårar på vägen till stockholm. Tårar kom när Lady Gaga stod där och var mer än vacker. Funderar på att lägga ut videon på mig, men den är väldigt flum. Jag och min syster var väldigt trötta och jag hade inte sovit något som också kommer fram i videon.
Jag kommer lägga ut en bild på Lady Gaga för samma andledning som min syster, för att det känns privat och det är svårt att förklara. Hoppas att ni förstår:)


Hur jag såg ut i håret först innan jag släppte ut det.


Alla färger med mera. Vågar inte visa hela klänningen för att jag funderar på att använda den på min skolavslutning.

Min syster(jasmine) när hon är vaken:)<3


Jag tittar ut över Stockholm.


Jag, nu får ni se liite mer av min klänning men inte mer än så kommer det bli:)


Jasmine är väldigt glaaad:)<3


Stockholm<3


Ser ni vart jag är?:)


Stockholm<3


Jag i Gamla Stan.


Jasmine vid Storkyrkan.


Storkyrkan


Mysigaste fiket någonsin!


Så otroligt gott var det:)


Mumms!


Jasmine var sjuk så hon drack te för att må lite bättre:(


En bild från videon kan jag bjuda på, mer än den här bilden kanske det kommer bli;)


Bilden på Lady Gaga, självkart lite större än de andra. Kanske så kommer det komma någon bild till men räkna inte på det:)

Hoppas att ni gillade bilderna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0