Getting dirty



Idag har jag varit med Michaela, det var så skönt. Vi satt med lilla Ella på Viskan och bara pratade. Vi kommer aldrig ifrån varandra. Det kan ta månader innan vi träffas men när vi väl gör det så känns det som igår, men det är inte så konstigt. 12 års av vänskap blir så.

Sen när jag kom hem så städade jag hallen, vardagsrummet och nu har jag bara mitt skrivbord kvar. Jag och mamma ska måla våra bokhyllor vita, så det gör mycket om lägenheten är ren så man slipper det.

Senare idag så bajsade min hund(den stora) i min säng, det var inte en av de bästa upplevelserna. Min bror skrattade tills han kissade på sig och tog kort för att visa min hunds stolthet.

Nu ska jag ta och gå ut med Ella. 




Tack så jätte mycket för alla kommentarer på det förra inlägget.

Kommentarer
Postat av: aww

tack söt!:D

2010-06-18 @ 00:58:25
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0