Söndag








Tog några bilder på mig:)

Det är en väldigt typiskt Söndag. Det regnar och det finns inget att göra. Jag och min syster gick och fikade för att få dagen att gå snabbare. Nu har hon gått iväg för att gå på bio med min mamma medans jag sitter hemma i myskläder och ska snart tvätta bort sminket. Jag har också bett min syster att beställa en bok åt mig också ska jag köpa tavlor och sätta in mina insperationer som; Lady Gaga, Carolina Gynning, Katy Perry och självklart insperationer inom kläder.
Mitt liv börjar så fort jag har fått det jag vill klart och i'm going to keep my eyes on the price.

Jag har inte varit så duktig på att blogga, men jag har haft lite egna skäl att inte göra det. Jag kommer nog också inte bli bättre. Det är för att jag kommer börja gymnasiumet och då kommer jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0