2 tought



Jag ångrade mig lite över estet musik på grund av att jag inte kan noter och vet inte riktigt hur jag ska lära mig det. Men jag inser hur mycket jag älskar musik och att jag bryr mig för mycket om vad andra linjer de går i. De lite mer "seriösa" linjerna. Fast alla är seriösa så varför skulle jag inte kunna gå där och få samma chans som de andra. Jag älskar musik och det är något jag alltid har gjort.
Tankarna på att de andra går lite mer "seriösa" gör mig till en viss del avensjuk för jag älskar att gå till grunden av ämnen med mera, men musik ligger närmre mitt hjärta och det är något som kommer finnas i mitt blod tills jag dör. Jag vill att mina barn eller barnbarn ska få höra musik och acceptera musikens del i världen. För människor närmre varandra och ger koppling till var och en.
Musik är kärlek till människorna oavsätt vilken typ det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0