Vet inte när att sluta

Jag är så dålig på att veta när jag ska sluta, när det gäller träning och äta. Jag tänker alltid lite till eller bara det där sen så är jag klar. När det gäller godis slutar det alltid vid illamående och träningen så slutar det alltid vid det med. Det handlar inte om att jag är otränad utan att jag vet inte när jag ska sluta, men jag ska inte heller säga att jag är i toppform för det är jag inte:).

Nu har jag gjort samma misstag igen och det är illamående, ont i magen och jag svettas som en galning. Nu sitter jag stilla och väntar tills det avtar, så jag kan tvätta ansiktet och gå och lägga mig i en sval säng.

Idag har jag varit i Gbg (göteborg för de som inte vet;) ) och tittat på en mysig liten etta. Den var så fin och hade väldigt mycket utrymme för att vara en etta. Jag och mamma köpte lite mackor och åt, men tyvärr nu när vi kom hem så har mamma blivit matförgiftad, så hon mår väldigt dåligt.






Den boken är otroligt bra. Jag älskar Engelska böcker. Jag köpte den här på ett liknande ställe som små myrorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0