If it makes you happy, it can be that bad

Idag ska jag gå till stan och se om jag hittar något klädesplagg som jag kan ha till skolan. Känner att jag behöver något grymt snyggt:) Fast nu ska jag komma på vad jag ska köpa. Kanske ett par leggings eller ett linne. Det är svårt att veta vad jag kan göra för pengarna. Egentligen tror jag ett par awesome leggings blir bra, som är rikigt bra:) Ett par såna som min syster har. Idag är jag själv hemma och nu så ska jag borsta tänderna, fixa iordning mig och såna små saker. Tar kort och visar vad jag har på mig kan göra ett video inlägg också om hur jag sminkar mig:) det är väldigt enkelt för er som ska börja skolan. Detta som jag ska visa er är för de som har smala ögon som jag har (eller det är vad jag tycker) och vad jag gör för att göra de större:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0