First day in school

Idag var det första dagen i skolan och esteterna slutade sist av alla. Vårat schema är jätte långt och vi kommer verkligen plugga som svin detta året. På måndag börjar jag kl 8 och då ska mitt första pass vara svenska. Jag är jätte nervös, vet inte ens om jag kommer hitta dit. Jag får helt enkelt hoppas och be till gud att jag gör det. Vill verkligen inte komma försent för att jag inte hittar eller för att jag försover mig.
Det har varit en spännande dag och jag längtar tills jag får komma igång, att man får sjunga och utveckas. När jag bara fick smaken av musik så ville jag resa till USA och utveckla mig till och med bli något. Detta är en dröm som jag så gärna vill ska hända. Om det gör det så kommer ni vara de första som får reda på det:)


Många pratar om att om jag skulle vilja göra en näsoperation om jag hade gjort det. Jag förstår inte varför den frågan kommer till mig, jag älskar min näsa. Även dess spets och rakhet så är det min näsa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0