En sommar att hitta sig själv igen

Jag tycker att ett sommarlov är till att självklart att ha roligt och samtidigt hitta sig själv. Det är så lätt att tappa bort sig själv och jag börjar märka att jag blir mer och mer komplicerad för mig. Att jag inte vet vad jag vill och är i tonåren. Det är inte lätt, men jag försöker hitta vem jag är och vad jag vill.
När jag försöker det så trycker jag bort mig själv och min hjärna säger fråga inte mig, så jag har fått följa mitt hjärta som inte alltid säger rätt eller säger något. Det har varit ett sommarlov för mig att hitta mig själv och jag försöker se det som om att jag kommer ett eller några steg längre fram. Även om jag gärna skulle vilja ha ett längre:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0