Eat until i throw up

Idag åt jag med min pappa, det var otroligt roligt och mysigt. Fast jag åt tills jag spydde bokstavligtalat. Jag skrattade helatiden. Tyckte att det var så roligt gjort av mig :)




Såhär mycket regnade det i Borås.




Jag älskar ta kort vid min balkong, ljuset blir så vackret där :) Det är de jag ska säga. Sätt er vid ett fönster eller så ljuset kommer på en. Sen så tar ni att kameran tar kort av sig själv och sitter och bestämmer eran pose. Det är ett litet tips, för jag tycker att man får till det. Hoppas ni gillar det. Kan visa er mer bilder:)











Jag redigerar inte mycket på mina bilder. Jag tar bort finnar, men de är det. Jag skulle gärna vilja visa er utan smink, men det får bli senare. Kanske imorgon eller lite senare på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0