Celebirty rehab

Jag älskar Celerbirty rehab, det är så underbart. Bara en massa drama och det händer alltid något nytt. Idag har jag städat i vardagsrummet och tänt ljus överallt. Allt som fattas är att se på en mysig film och soppa, men det får bli imorgon när jag tvättar. Fast först så ska jag träna:)



Phillips (One Day At A Time)
Heidi Fleiss, Dennis Rodman
Mindy McCready (country music singer)
Lisa D’Amato (America’s Next Top Model)
Mike Starr (Alice in Chains)
Kari Ann Peniche (ex-Miss United States Teen)
Joey Kovar (Real World Hollywood)
Tom Sizemore.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vi måste sååå ses när jag kommer hem! :o ♥

2010-08-03 @ 00:38:16
URL: http://joelsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0