Mineral smink



Alla pratar om det här mineral sminket men när jag var på den parfym och smink affären i knalleland i Borås, så var det en tjej som visade mig ett jätte bra smink. Jag har finnar som syns men med det sminket så försvann det röda och var jätte skönt att ha på sig. Visst att man känner att de är smink men det täcker jätte bra:) Så det är smink som jag kommer att köpa.  Det heter clinique puder, stay matte sheer pressed(fast då är det bara 1 färg),  det är smink som jag rekomenderar. Det var en tjej som pratade om det och förklarade att hon kunde sova med det utan att få nya finnar, hon berättade att det fanns andra smink som var okej men att det inte var bra mot huden eller "minskade" risken mot finnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0