UKM kl 4 imorgon

Imorgon är det UKM och då kommer min bästa kompis Michaela vara med. Det kommer bli helt otroligt. Sen kommer också min andra kompis Matilda vara med och hennes pojkvän Erik vara med. Det kommer bli så underbart att se dem på scen och visa sina kreativa gåvor. Jag är så stolt över Michaela och Matilda, deras mod att stå på scen gör att jag får ett leende på läpparna. Jag känner mig som en stolt mamma som ivrrigt väntar tills imorgon för att stå upp och hurra för dem.

Berättar imorgon hur det gick:)

Michaela

Matilda

Lycka till och det kommer gå helt underbart<3


Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt söta foton! :)

2010-04-24 @ 21:08:17
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0