Summer air



Nu ska jag hoppa in i duschen. Mamma har köpt Gliss och det är faktist ett väldigt bra schampo, håret glänser och får en helt ny lyster. Så det ta jag använda och även om mitt hår glänser redan nu så kan jag aldrig få nog av all glans. Det ger håret en sån vacker lyster och jag älskar känslan av ny duschat hår.
Eller när det har torkat men ändå är lite fuktigt, haha. Låter lite konstig nu men det är något man kommer se mycket av. Jag köpte lite godis tidigare idag men jag gick till affären mest för att det är sånt underbart väder, luften är helt underbar och somrig.
Nä nu får jag sluta skriva..
Ha en fortsatt trevlig helg:)

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o

ah vilken myspys bild...



Vad med och tävla hos oss om otroligt läckra handgjorda smycken

2010-04-25 @ 05:20:22
URL: http://stylissimo.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad hittar du på idag då :D?

2010-04-25 @ 10:51:50
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0