Planterade frön



Idag har jag planterat frön med mamma, det var så jobbigt. Sen så köpte mamma mig en blomma som heter Daglilja och den kommer bli hur fin som helst om den växer då..
Den var ganska dyr för en liten blomma så min Daglilja måste växa, annars får jag gå till någon affär och köpa mig en o lura mamma.
Nu lyssnar jag lite musik och tar det lungt. Vet inte vad jag ska göra för alla mina vänner har fullt upp så jag får helt enkelt bara ta den här dagen och ta det lungt. Även om jag kanske borde plugga, men jag ska nog titta igenom mina pappren och se vad jag behöver göra:)

Får vänta också ska ni får se hur den ser ut när den har vuxitg klart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0