Helgen är här



Nu är det äntligen helg. Jag har tyvärr varit förskyld så jag har varit hemma, men idag gick jag till skolan för att få de sista uppgifterna till nästa vecka. Nu sitter jag och lyssnar på låtar från filmen The frog and princess  på Spoify (där får man höra hela låtarna). Jag får alltid leende på läpparna när jag hör deras låtar.
Det är sjukt hur teknologin har förbättrats. Jag tyckte att de bästa filmerna var när jag var liten och det var snövit och Djungel boken. Jag tycker att de tecknade är de bästa barnfilmerna än, men visst att det finns filmer nu som är väldigt bra som Avatar (inte en barnfilm men ville så gärna nämna den) men UP med mera.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0