Fika & UKM



Idag ska jag fika med min kompis Linnéa, det kommer bli hur mysigt som helst. Jag hann tyvärr inte göra en inlägg hemma för att jag var tvungen att skynda mig till bussen. Så Linnéa var så snäll och lät mig låna hennes dator. Igår var jag uppe till 4-5 för jag trodde att jag skulle möta min syster efter hon hade jobbat, men när jag satt där vid datorn så kom hon ingående genom dörren, snacka om att jag blev chockad. Så jag väntade på henne lite i onördan men, det kändes ändå bra att jag stannade uppe och såg till att hon kom hem i en bit.
Uttrycket i en bit är väligt konstigt. Visst att det kan hända att någon har blivit mördad och styckad i bitar, men hur ofta kommer någon hem utan ben med mera.
Som ni vet så är det UKM och det är på Folkan, de säljer biljetterna kl 15.30 och det börjar 16.00. Inträdet är 20 kr om man är under 18. Men nu ska jag gå ner till Linnéa och se om jag kan hjälpa henne med något.
Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0